Podpora zákazníkom systému RESTAURANT

Platená vzdialená technická podpora
Vzdialená technická podpora prostredníctvom vzdialeného ovládania pokladňe Vašim servisným technikom.
Ovládanie je vykonávané prostredníctvom software TeamViewer. Stačí ak stiahnete komponentu na Váš počítač a zavoláte Vášmu servisnému technikovi, ktorému oznámite Vaše ID uvedené na komponente.
Vzdialená technická podpora Vzdialená technická podpora

Podpora zákazníkov - poskytnutie súborov na stiahnutie

Ak máte zaplatenú technickú podporu, ktorá Vám umožňuje stiahnuť súbory podpory kliknite na nasledujúci odkaz.
Podpora je chránená prístupovým menom a heslo. Pre vstup do podpory na výzvu formulára zadajte Vám pridelené meno a heslo. Pred zadaním údajov skontrolujte platnosť SSL certifkátu servera!
Súbory na stiahnutie

Podpora pre registrovaných zákazníkov - súbory a odpovede

V tejto časti nájdete odpovede na časté otázky, ako aj rýchle postupy ne prácu so skladovým programom. V tejto sekcii sú pre Vás umiestnené dohodnuté súbory na stiahnutie. Po prihlásení v časti návrhy môžete vložiť svoje návrhy a pripomienky k systému a sledovať či a ako je Vaša pripomienka, alebo návrh spraovávaný.

Vstup do podpory na používanie systému restaurant je pre zaregistrovaných zákazníkov. Ak ste užívateľ systému Restaurant a chcete používať obrátte sa na Vášho servisného technika. Váš servisný technik vám zašle na vyžiadanie prístupové meno a heslo.
Vstup do zákazníckej sekcie:

Vstúpte do podpory